U bent hier: Sponsoring » Club van 50

Club van 50

De Club van 50 van S.V. Ens spant zich al vele jaren in om de club op allerlei gebied financieel bij te staan. Deze vriendenclub bestaat uit mensen met een S.V. Ens hart.
De ruim 40 leden die de Vriendenclub inmiddels telt, hebben dan ook diverse redenen waarom zij lid zijn.
De één zijn oorsprong ligt hier nu eenmaal, de ander heeft leuke herinneringen aan de club of heeft er gewoon veel mee op. Weer een ander doet mee om het meedoen. Menigeen steunt graag financieel, omdat hij geen tijd heeft om met raad en daad bij te staan.

Kosten: door middel van een jaarlijkse bijdrage van € 50,- kunt ook u lid worden van de Club van 50.
Voor deze sponsoring komt uw naam op het schitterende bord in de kantine en op de website. Daarnaast hebben de leden van de Club van 50 medezeggenschap over de besteding van het bedrag. Het streven daarbij is altijd naar een duurzame bijdrage voor de gehele vereniging. Verder wordt u eens per jaar met de Club van 50 uitgenodigd om gezamenlijk een thuiswedstrijd te bekijken. Uiteraard onder het genot van een hapje en een drankje vooraf en na afloop.