U bent hier: Nieuws » 2021 » Aanvullende informatie over het 10 dorpentoernooi

Aanvullende informatie over het 10 dorpentoernooi

Naar aanleiding van de persconferentie en de nu geldende corona-maatregelen hebben we besloten dat het 10 dorpentoernooi kan doorgaan MET publiek. We hebben het voetballen allemaal gemist de afgelopen 1,5 jaar en we willen het mogelijk maken dat iedereen van het toernooi kan genieten. Om dit te kunnen doen is het wel belangrijk dat er een aantal maatregelen na geleefd worden.

• Voor toeschouwers werken we met een coronatoegangsbewijs (via de Coronacheck app zijn de volgende 3 mogelijkheden te tonen: vaccinatiebewijs, herstelbewijs of een negatieve testuitslag via testen voor toegang).
    • Het toegangsbewijs wordt bij de ingang gecontroleerd, wanneer alles in orde is ontvangt de toeschouwer een bandje en mag hij/zij het terrein betreden. Dit kan alleen via de hoofdingang.
  • Voor spelers en stafleden geldt dat ze het terrein mogen betreden zonder coronatoegangsbewijs, wel is het advies om een zelftest te doen. Dit verkleint de kans dat corona onbedoeld wordt meegenomen naar het toernooi.
    • De leider krijgt op het wedstrijdsecretariaat bandjes voor de stafleden en de spelers.
    • De staf doet deze bandjes bij binnenkomst om, de spelers doen deze ze klaar zijn met voetballen.
  • Houdt u aan de looproutes die zijn aangegeven.
  • Het is verplicht om de wedstrijd vanaf een zitplaats te bekijken.

Voor iedereen geldt (toeschouwers/stafleden/spelers/vrijwilligers): gebruik je gezonde verstand! Heb je klachten, blijf dan thuis.