U bent hier: Nieuws » 2021 » Van het bestuur.

Van het bestuur.

Beste leden van onze voetbalclub Ens, via deze weg willen we jullie weer informeren over een aantal dingen.

Corona
We hebben een lastig seizoen achter de rug met het Covid virus, we hebben weinig gevoetbald, en als het kon waren er nog veel beperkingen rond het veld en in de kantine. Gelukkig lijkt het langzaam de goede kant op te gaan en hebben wij goede hoop dat we in augustus het voetballen op een normale manier kunnen hervatten. Inmiddels traint gelukkig de jeugd weer en heeft ook een gedeelte van het eerste en tweede team de trainingen hervat.

Contributie
Wat wij als bestuur lastig vinden is hoe we met de contributie moeten omgaan, de vaste kosten gaan door en kantine inkomsten zijn er niet. We zijn financieel een gezonde verenging en dat willen we graag zo houden! We zijn als vereniging ontzettend trots op onze sponsoren, die ons in deze tijd blijven steunen, vele bedrijven zullen ook een lastige tijd hebben en we willen hun veel succes en sterkte wensen, maar we zijn onze sponsoren heel dankbaar, bedankt! We hebben als bestuur dan ook besloten om de contributie van het vierde kwartaal voor de helft te innen bij de jeugd en de selectiespelers onder 27. De senioren ouder dan 27 hoeven geen contributie te betalen, we hopen hun hiermee tegemoet te komen.

Jeugdcommissie
Zowel het bestuur van Ens als Kraggenburg zijn bezig om een jeugdcommissie te vormen. Er zijn inmiddels een paar mensen gevonden die deze uitdaging willen oppakken. De invulling is nog niet compleet, voel jij je geroepen, email dan naar jeugd@svensvoetbal.nl of neemt contact op met Gert van Ginkel. De commissie is inmiddels al begonnen met de eerste werkzaamheden.

ALV & 70 jaar SV Ens (28 augustus 2021!)
De algemene leden vergadering heeft ook geen doorgang kunnen vinden door corona en wij plannen dit nu in het najaar zodat we de ALV’s van de seizoenen 2019/2020 en 2020/2021 in een keer kunnen houden. Mocht u tussentijds vragen of opmerkingen hebben dan weet u ons te vinden! Daarnaast is achter de schermen al begonnen met de voorbereiding van het 70-jarige bestaan van onze club. We plannen voor jong en oud, een leuke middag + avond op 28 augustus, houdt deze datum dus vrij in de agenda! (We zullen uiteraard rekening houden met de maatregelen vanuit de overheid)

Grensrechter
Ook heeft Piet Schleper aangegeven zijn vlag in de wilgen te willen hangen. Ben of ken jij iemand die altijd al heeft willen vlaggen bij een team vol talenten? Voel je vrij om contact op te nemen met Sjaak de Steur; sdesteur@hetnet.nl.

Rest ons nog als bestuur dat wij iedereen die zich voor de club in zet op wat voor manier ook, heel hartelijk willen bedanken, zonder vrijwilligers zijn we nergens nogmaals bedankt!!

En laten we hopen dat we elkaar snel weer mogen zien in en rondom de velden, fijne zomer!