Veldvoetbal
U bent hier: Nieuws » 2024 » Nieuwe regels!

Nieuwe regels!

Beste leden, ouders, vrijwilligers en bezoekers,

Om de gezondheid en het welzijn van onze leden en bezoekers te bevorderen, hebben we bij SV Ens besloten om vanaf het nieuwe seizoen enkele belangrijke veranderingen door te voeren:

1. Rookvrij sportpark

Vanaf de start van het nieuwe seizoen wordt ons sportpark 24/7 volledig rookvrij, dit geldt ook voor de trainingsavonden. Dit betekent dat er nergens op het sportpark gerookt mag worden, ook niet in de buitenruimtes. Dit besluit is genomen om een gezonde en veilige omgeving te creëren, vooral voor onze jeugdige sporters. Er zullen borden en posters worden geplaatst om iedereen te informeren over het rookvrije beleid. Wij vragen iedereen om hieraan mee te werken en een goed voorbeeld te geven aan de jongeren.

2. Gezondere keuzes in de kantine

In samenwerking met Gezonde jeugd, Gezonde toekomst (JOGG) zullen we ook onze kantine gezonder maken. Dit betekent dat er vanaf het nieuwe seizoen meer gezonde opties beschikbaar zullen zijn, zoals verse snacks, gezonde broodjes en suikervrije dranken. Dit initiatief sluit aan bij onze visie om een omgeving te creëren waar gezond leven wordt aangemoedigd en ondersteund.

Waarom deze veranderingen?

Gezondheid: Het rookvrije sportpark en de gezondere kantineopties dragen bij aan de gezondheid van onze leden en bezoekers. Door deze stappen te zetten, willen we het makkelijker maken om gezonde keuzes te maken.

Voorbeeldfunctie: Door samen te werken met JOGG en ons sportpark rookvrij te maken, hopen we een positief voorbeeld te zijn voor andere verenigingen en onze gemeenschap.

Ondersteuning van ouders en leden: We willen dat onze leden, vooral de jongeren, in een omgeving sporten waar gezond gedrag de norm is.

Wat vragen wij van jullie?

Respect voor het rookvrije beleid: Houd je aan de nieuwe regels en help mee om het rookvrije sportpark te handhaven.

Gezonde keuzes: We moedigen jullie aan om gebruik te maken van de nieuwe gezondere opties in de kantine en zo samen te werken aan een gezondere leefstijl.

Wij hopen op jullie begrip en medewerking bij deze belangrijke stappen. Samen maken we SV Ens een plek waar gezondheid en sport hand in hand gaan.

Met sportieve groet,

Bestuur SV Ens