U bent hier: Sponsoring » Reclameborden

Reclameborden

Als bordsponsor van S.V. Ens bent u permanent en prominent aanwezig "langs de lijn". Bij alle thuiswedstrijden en trainingen van onze selectieteams is de naam van uw bedrijf langs het hoofdveld groot in beeld.
U profiteert zo volop van de groeiende belangstelling voor de wedstrijden van onze thuis spelende teams.
Het reclamebord wordt naar uw wens vervaardigd, met een afmeting van 275 cm x 75 cm*.

Kosten: U betaalt het eerste seizoen € 250,- per bord (alleen de ontwikkeling- en fabricagekosten van het reclamebord). Voor de 4 volgende seizoenen geldt een vaste bijdrage per seizoen van € 150,- per bord.

* andere lengtes zijn eveneens mogelijk, de genoemde hoogte van 75 cm ligt echter vast door ons ophangsysteem.

Hieronder vind u de lijst met de huidige reclamebord-sponsors: