U bent hier: Clubinfo » Ledenadministratie

Ledenadministratie

Aanmelding:
Aanmelding moet geschieden met het aanmeldingsformulier van de vereniging.
Personen van 16 jaar en ouder moeten een kopie van een legitimatiebewijs bijvoegen.
Personen ouder dan 12 jaar die zich aanmelden en van een andere vereniging komen, moeten overschrijving aanvragen voor 15 juni. Leden jonger dan 12 jaar (peildatum 1 januari) moeten van de verlatende vereniging een bewijs inleveren dat ze geen contributie achterstand hebben.

Afmelden:
Afmeldingen moeten altijd per mail/schriftelijk bij de penningmeester ingediend worden.
Het seizoen bestaat voor de pupillen uit twee delen. Pupillen kunnen zich aan het eind van elk deel afmelden. De schriftelijke afmelding moet vóór 1 januari of vóór 1 juli bij de penningmeester ingediend zijn.
Voor de junioren en senioren loopt het seizoen van 1 juli t/m 30 juni van het volgende jaar. Senior- en junior leden kunnen zich alléén aan het eind van een heel seizoen afmelden. De schriftelijke afmelding moet vóór 1 juli bij de penningmeester ingediend zijn.

Wijzigingen:
Adreswijzigingen per mail/schriftelijk aan de ledenadministratie doorgeven.
Wijzigingen van rekeningnummers per mail/schriftelijk aan de penningmeester doorgeven.

KNVB ledenadministratie:                        Penningmeester:

Mieke van Steen                                     Gert van Oosten